jag är med i en tävling!


på paow och tävlar om att vinna en foundation från L'oréal Paris nya professionella make up-serie Studio Secrets!


Och innan jag börjar motivera varför jag tycker just jag skulle vinna så måste jag få berätta att jag ycker Paow är en av dom mest orginella bloggarna! Hon säger precis som hon tycker och tänker och vågar verkligen stå för de!
När man är en av Sveriges största bloggar kan de inte vara lätt, för säger hon något som inte alla andra tycker är rätt så får hon kritik och massa elaka kommentarer! Tänk själva, hur många av er skulle våga ha en helt egen åsikt om saker och ting om ni visste att många skulle skriva elaka kommentarer och säga att dom ska polisanmäla dig och si och så? Förmodligen inte hälften av alla er som kommer med dumma kommentarer!

Även om hon kanske sticker ut och så så vågar hon iallfall vara sig själv, säga precis vad hon tycker och hon vågar verkligen stå för sitt rätta jag! Inte rädd för att vara lite annorlunda!
Och jag tycker verkligen de är något värdefullt hos en människa jag skulle själv önska att jag skulle våga stå upp och visa vem jag verkligen är men tyvärr så är de inte så, och jag vet att de är samma sak för många andra! Right?

Men iallafall!
Jag skulle verkligen bli superglad om jag fick vinna denna foundation!

Jag har förut vart med i endel tävlingar men aldrig vunnit!
Och eftersom min foundation är näst intill slut och jag inte tyckte den var allt för bra,
och jag har svårt för att hitta en foundation som passar mig skulle det sitta perfekt att få vinna denna och pröva på! Det skulle verklige vara jättekul!

Och för er andra som är med och tävlar så önskar jag er ett lycka till!
En sak till bara också - Hoppas att du får de bra i Egypten Paow!

Love Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0