Skam den som ger sig!

Jag ska vinna någon av alla dessa tävlingar jag är med i för tillfället!
Klart att jag inte vinner alla och förmodligen kanske inte en enda!
Men eftersom jag i princip aldrig vunnit i någonting, jag har alltid haft otur  i vanliga spel, lotterier och andra allmänna tävlingar, därför skulle de vara så STORT att få vinna en enda tävling!
Kvittar om jag bara skulle vinna något av de minsta man kan vinna, om jag skulle vinna en chokladask eller om jag skulle vinna en dator de skulle inte spela någon roll alls!
Jag skulle bara så gärna villa få känna på att vara den av alla dom där som är med och tävlar att få vinna en gång! De skulle vara så jäkla kul!
Men en dator skulle ju vara så mycket mer än amazing, de skulle vara bland de största som förmodligen skulle hända mig!

Och det skulle ju inte sitta fel heller eftersom vi är fem i familjen som slåss om en 3 år gammal stationär dator och aldrig får man vara ensam när man sitter där för alltid ska det vara någon irriterande bror brevid som granskar allt man gör!
Skulle jag nu mot all förmodan vinna så skulle jag väl svimma med det skulle de absolut vara värt!
Och chansen att jag skulle vinna en sån här stor tävling på Sveriges största blogg är väl ytterst pytteliten, men man kan ju inte ge upp innan man ens gett sig in i tävlingen, för saken är ju den att chansen är ju precis lika liten/stor för oss alla som är med!
Och de är säkert hur många som helst som tänker det är ingen idé jag kommer inte vinna!
Men om alla skulle tänka så skulle de ju inte vara några deltagare, och kanske inte bli många fler tävlingar!
Och det är ju inte hela världen om man inte vinner, det hoppas jag att ni också förstår ni går ju inte miste om något ni går ju inte där ifrån fattigare iallafall!
Tycker de är bara en kul grej att de är såpass många som anordnar tävlingar och där alla har chansen att få vara med och tävla!
Och självklart som jag sa innan skulle de ju vara jättekul att få vinna vad de än är, bara att få känna känslan att du faktiskt var en av så många som vann! Men alla kan ju inte vinna och det är ju inte mer med det, inget att gå och bli deppig för tycker jag inte!

Men hur som helst är jag nu med i ytterligare en tävling!
Ingen mindre är Kenzas! Jättekul, första gången jag är med i någon av hennes tävlingar!
Denna gången har hon en tävling tillsammans med telia där man har chansen att vinna en HP Compaq Mini 311c och ett mobilt bredband!
Verkligen en stor tävling!

Allt du behöver göra för att vara med hittar du på hennes blogg!
Och här kommer mitt svar på frågan som man skulle svara på:
Telias surfzoner finns på 3300 platser i Sverige.
Ganska många platser skulle jag nog villa säga!

Håller tummarna ännu en gång!
Och önskar er andra tävlande ett stort lycka till också!
Och wow vad du som vinner ska vara lycklig måste jag också få säga på förhand!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 16:31:23
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej du missar väl inte alla min tävlgingar som jag har på min blogg? Det är jätte fina priser så missa inte :)

Http://ceciliaprecious.blogg.se

2010-02-18 @ 20:15:28
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej gillar du thé? Imorn är sista chansen att vinna ett presenkort på 250 kr.

Länken hittar du här.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling.html

2010-02-19 @ 14:30:46
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 19:27:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0